PUBLICITAT
ACTIVITATS ESPORTIVES
PUBLICITAT
Quan les iniciatives es consoliden es converteixen en tradicions. Així arribem a la quarta cursa de Sant Fèlix enguany que tindrà lloc el pròxim 9 d’agost. Aquest any la cursa se celebrarà un diumenge. La cursa de Sant Fèlix, emmarcada dins dels múltiples actes previs de la nostra festa gran, any rere any va superant-se en nombre de participants. Primer però, se celebrarà la segona edició de la Cronoescalada a Santa Maria, un altre acte que va començar amb força en la seva primera edició. Els participants gaudiran d’unes vistes privilegiades en arribar a la meta perquè podran contemplar el paisatge vilafranquí des de dalt del campanar de Santa Maria.
LA CURSA
Amb el mateix recorregut que la processó de Sant Fèlix del dia 30 d’agost, la cursa pretén ser un moment festiu i popular, durant el qual grans i petits podran escollir entre el recorregut curt (2 km.) o el llarg (4 km.). Es tracta de fer el circuit una o dues vegades respectivament.
En arribar tots els participants rebran un petit refrigeri i un obsequi de la Festa Major.
LA CRONOESCALADA
La Cronoescalada tindrà la sortida al començament de la plaça de Santa Maria i tot seguit s’encararan els 116 graons per arribar al cim del campanar de la basílica. A dalt del campanar els participants podran gaudir de les vistes i rebran un petit refrigeri junt amb un obsequi de la Festa Major.
HORARIS i PREUS
Cronoescalada, a les 18h, preu 8 €.
4a Cursa de Sant Fèlix, a les 20h, preu 8 €.
INSCRIPCIONS
Es poden fer les inscripcions al local dels Administradors, al carrer de la Cort número 14 (al costat de l’Ajuntament) de dilluns a dijous de 20.30 a 22h i els dissabtes de 10.30 a 14h. Si riu la inscripció també es pot fer per Internet, a través de l’enllaç http://www.festamajor.cat/cursa.html.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT