DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FIRES I FESTES

XVIII Mercat Medieval, a Calafell


Calafell celebra, del 4 al 6 de setembre, el XVIII Mercat Medieval i fa retornar a l’edat mitjana el nucli històric del municipi.

Informació de l'acte

El divendres, 4 de setembre, a les 18h s’obrirà el Mercat Medieval amb la Guàrdia Reial i tot un seguit d’exhibicions de lluites, cercavila musical amb fades i follets; malabars i molt més. Al vespre, a les 21.30h, està previst un espectacle de foc i fum  que enllaçarà amb el gran espectacle inaugural de Foc a la Carta, ambdós espectacles tindran lloc a la Plaça Catalunya.

Per dissabte i diumenge es podrà gaudir de diversos espectacles i activitats programades com: faquirs, animals exòtics, malabars, teatre al carrer, pluja de fletxes, arquers, cercaviles de foc, tallers per als infants, exhibició d’oficis medievals,  entre d’altres moltes més activitats programades.

Els visitants trobaran parades artesanes d’espelmes, perfums, joguines de fusta, enquadernació, malabars, sals i essències, ceràmica, sabons, vidre, arcs i fletxes, vímet, esmalts, plantes i herbes medicinals, jocs d’enginy, tavernes, mel, embotits i formatges naturals, pa i coques, a més d’oficis com vidrier, filadora, picapedrer, forner o armer. A les parades situades a l’entorn del castell, i als carrers de l’Església, Principal, Marquès de Samà, Bisbe Català i Jesús, i a les places de Catalunya, Mariano Soler, Constitució i Cal Cubano.

Durant els dies del mercat, també hi haurà activitats especials al Castell de la Santa Creu de Calafell, amb visites teatralitzades, tombs medievals i la representació d’un conte vivencial. (consultar www.calafellhistoric.org).

Finalment, dissabte a la nit es podrà gaudir d’un concert medieval amb el grup “Psallite” al Castell de la Santa Creu de Calafell, dins el cicle musical Nits al Castell.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

El Vendrell | 29-07-2026 fins 30-07-2026

Maridatges Musicals al Museu Pau Casals

Olèrdola | 25-07-2026 fins 01-08-2026

8a edició dels Vespres d’estiu al castell

Vilanova i la Geltrú | 17-07-2026 fins 08-08-2026

ISLA, de l'artista Julio César García

Vilanova i la Geltrú | 16-07-2026 fins 16-08-2026

La Fragància del Gest

Vilafranca del Penedès | 07-07-2026 fins 31-07-2026

Translacions. Herba flotant al mar

Vilafranca del Penedès | 03-07-2026 fins 02-08-2026

UNREAL, una proposta de l’artista visual Jordi Cabestany (KBS)

Vilafranca del Penedès | 02-07-2026 fins 02-08-2026

“Cercles vitals”, de Canano
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.