PUBLICITAT
ACTIVITATS ESPORTIVES
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
PUBLICITAT
El Consorci de Servei a les Persones, el gimnàs Aqua i la Daurada es sumen a col•laborar amb l'Economat de VNG organitzant una festa de fitness aquest diumenge 6 de setembre a la Daurada.
ZUMBA a les 19 h i SH'BAM a les 20 h són les propostes que esperen reunir el màxim nombre de persones que vulguin participar en aquesta iniciativa d'esport solidari.
El cost de l'entrada serà de 3 EUR i tota la recaptació es dedicarà íntegrament a la compra d'aliments i productes infantils que arribaran a les famílies usuàries de l'Economat.
Les entrades estan a la venda a la Daurada Beach Club, a Aqua Sports Club i a la recepció de l'equipament de la Plataforma del Consorci de Servei a les Persones, carrer de Sant Josep, 16-22.
La festa del fitness és un nou exemple de com equipaments i organitzacions d'àmbits molt diferents poden fer possible un treball en xarxa que generi aliances i noves propostes a la nostra ciutat.
L'Economat, servei coliderat per Càritas i per la Regidoria de Serveis Socials l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, atén actualment 720 menors d'edat que seran els destinataris finals d'aquesta suma de voluntats.
PUBLICITAT
Vilafranca del Penedès | 25-07-2025 fins 27-07-2025
Sitges | 19-07-2025 fins 03-08-2025
El Vendrell | 10-07-2025 fins 31-07-2025
PUBLICITAT