DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS
☰ ☰

FIRES I FESTES

Festa Major de Sant Nicolau a Canyelles


Tot a punt a Canyelles per la Festa Major de Sant Nicolau. Els propers dies 10 i 11 de setembre tindrà lloc a Canyelles la Festa Major dedicada al copatró, sant Nicolau.

Informació de l'acte

El dia 10, l’Agrupació de Balls Populars i els Bastoners de Canyelles ens oferiran una mostra de tots els seus balls tradicionals. Al mateix dia hi tindrà lloc una botifarrada popular organitzada per l’Agrupació de Balls Populars. Posteriorment, hi ha previst que es dugui a terme el Correfoc, amb la participació dels Canyafocs i els Dracs de Canyelles, a més de les colles convidades de Sant Pau d’Ordal, del Vendrell i les Diablesses Petites de la Geltrú. Tancarà la vetllada el Ball de Festa Major i la disco mòbil.

Cal recordar que, a les 12 de la nit, es faran la lectura del Manifest de la Diada Nacional, a la plaça de l’Onze de Setembre, i l’ofrena floral davant el monument dedicat als Segadors.

Així arribem al dia 11, que s’obrirà pel matí amb la tradicional pujada al puig de l’Àliga. Allí es durà a terme la tradicional penjada de la Senyera i, amb la participació de les entitats culturals, l’acte conclourà amb la ballada d’una sardana.

La nit de la Diada serà pels més joves. A la Festa Jove, la nostra joventut punxarà música pels assistents. Recordem també que hi haurà una carpa a on s’oferirà informació sobre els hàbits saludables de consum en les nits de festa, a més de fruita i sucs pels assistents.

No pot faltar, és clar, l’Ofici Solemne de Festa Major a l’església de Santa Magdalena, que tindrà lloc el diumenge dia 13 de setembre.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Igualada | 15-10-2026 fins 14-11-2026

Exposició Dèiem NO

Vilanova i la Geltrú | 14-10-2026 fins 11-11-2026

IV Cicle de Diàlegs Ferroviaris

Sant Sadurní d'Anoia | 10-10-2026 fins 13-11-2026

El Penedès amb ulls de Gaudí

Vilafranca del Penedès | 03-10-2026 fins 30-10-2026

L’herència de la calma. Un retorn als orígens

Vilafranca del Penedès | 02-10-2026 fins 01-11-2026

Era un pintor de Vilafranca

Vilanova i la Geltrú | 01-10-2026 fins 28-10-2026

Octubre Gran
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.