PUBLICITAT
ACTIVITATS ESPORTIVES
PUBLICITAT
Al 2014, la cursa va recollir més de 13.000 euros per la Marató de TV3, gràcies a les 1.300 persones que van participar-hi. Aquesta fundació será també enguany l’entitat beneficiària del que es recapti amb la iniciativa, i destinarà els fons que rebi a la investigació de les malalties metabòliques. Durant els vuit anys que s’ha dut a terme la carrera, la Cursa Solidària País del Cava ha aplegat més de 80.000 euros per la Marató de TV3.
L’hora de sortida seran les 10 del matí, i el punt d’inici la rambla Nostra Senyora de Vilafranca del Penedès. La cursa recorrerà els poc més de 13 quilòmetres que separen la capital de l’Alt Penedès de Sant Sadurní d’Anoia. Com és habitual, mantenint el caràcter familiar de la iniciativa –un dels trets diferencials de l’activitat-, està previst que es pugui cobrir aquesta distància amb un màxim de 3 hores. També enguany hi haurà tres punts d’avituallament durant el trajecte, que s’ubicaran als municipis d’Avinyonet del Penedès, Subirats (davant del restaurant Sol i Vi) i Sant Sadurní.
Per aquesta novena edició es manté el servei de bus que traslladarà gratuïtament els corredors que es vulguin desplaçar des de Sant Sadurní fins a Vilafranca, per prendre part en la sortida, com els que vulguin tornar a la capital penedesenca un cop finalitzada l’activitat. També es mantenen els serveis de dutxa i vestidors, que s’instal•laran a la zona esportiva de Sant Sadurní, i el de fisioterapeuta, que s’oferirà en col•laboració amb Serveis Mèdics Penedès.
El preu per a inscriure’s a la cursa és de 10 euros, que es destinaran íntegrament a la Marató de TV3. Els que hi vulguin participar ho podran fer apuntant-se a la pàgina web www.runedia.com o a la de la Confraria del Cava. Les inscripcions es tancaran el 21 d’octubre. Els corredors podran passar a buscar els seus dorsals a la seu del Patronat de Turisme de Sant Sadurní, el divendres 23 d’octubre, i un dia després a la seu d’enoturismePenedès a Vilafranca, i en una carpa que s’ubicarà a la rambla Sant Francesc, davant del Casino. El mateix dia de la cursa es repartirán els que quedin.
Reconeixements per tothom
A més del premi habitual, que entrega a l’home i la dona més ràpids el seu pes en cava, aquest any també es manté el Memorial Pitu Cols, membre destacat de la Confraria del Cava durant 24 anys que va morir l’any 2012. Aquest premi, patrocinat pel també confrare de l’entitat, Tomàs Salvador, guardonarà el participant més jove i el més veterà de la cursa. Segueix un any més el Premi Avinyonet del Penedès i el Premi Subirats.
Els que ho vulguin podran comprar per 6 euros la samarreta de la cursa a la mateixa pàgina web on es faran les inscripcions.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 16-10-2025 fins 27-11-2025
PUBLICITAT