PUBLICITAT
CURSOS, TALLERS
PUBLICITAT
Joan Sans, de Nediver, empresa distribuïdora de pernils ibèrics Señorío de Aldeavieja, de Guijuelo (Salamanca), explicarà com escollir un bon pernil ibèric, la tècnica per tallar-lo a mà, els secrets per degustar-lo i la manera de conservar-lo en les millors condicions. Durant el taller es tastaran diferents tipus de pernil ibèric amb la gamma de caves gran reserva de Nadal.
Per participar-hi cal inscriure’s a través d’aquest enllaç. El preu de l’activitat és de 24€ per persona.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 16-10-2025 fins 27-11-2025
PUBLICITAT