PUBLICITAT
ALTRES
PUBLICITAT
Les activitats que organitza l’Ateneu Arbocenc comencen a les 11 del matí, amb la inauguració de l’exposició L’Ovidi Popular. La conformen deu quadres de l’artista Antoni Miró dedicats a Ovidi i textos dels poemes i cançons del cantautor. L’exposició es podrà visitar al llarg del dissabte. A les 12 del migdia, a la plaça Antonio Machado, es farà una enlairada de paraules, una activitat infantil acompanyada de vermut per als assistents.
Ja a les 7 de la tarda, a la plaça de la Badalota, hi haurà l’arribada de la Flama de la Llengua, i es farà un recorregut pels carrers de l’Arboç fins a l’Ateneu, on es llegirà el manifest per la llengua.
Després, el grup alcoià VerdCel ens oferirà «Del cor a les mans: A Ovidi Montllor», un concert monogràfic dedicat al cantautor valencià. L’hora del concert és a les 8 del vespre, a l’Ateneu Arbocenc. I tot seguit es farà una botifarrada a preus populars a la plaça Antonio Machado, davant de l’Ateneu.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026
PUBLICITAT