DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES

Tots Dansen, al Teatre Principal


Projecte pedagògic en col.laboració amb el Mercat de les Flors. Apropem el llenguatge del moviment i la dansa contemporània als joves.

Informació de l'acte

El principal objectiu del TOTS DANSEN és el d’apropar el llenguatge del moviment i la dansa contemporània al públic jove. Aquest projecte, adreçat a escoles d'ensenyament secundari,  va néixer al  Mercat de les Flors de Barcelona. Aquest any ja som adherits al Tots Dansen el Kursaal de Manresa, Teatre Auditori de Granollers, Teatre Monumental de Mataró, Teatre Principal d'Olot i Teatre Principal de Vilanova i la Geltrú, amb el suport del consorci Transversal-Xarxa d'activitats culturals.

Tots Dansen s’articula mitjançant la formació al professorat d’educació secundària, a càrrec del coreògraf Álvaro de la Peña i la ballarina-formadora Angie Mas. D’altra banda, el procés de creació coreogràfica que es comparteix entre alumnes i professors, amb la supervisió artística del coreògraf i del ballarí, donarà com a resultat final un espectacle de dansa contemporània.

Professors d'educació física i d’arts escèniques, conjuntament amb uns 160 alumnes de 1er de Batxillerat de l’IES Manuel de Cabanyes i de 1er de Batxillerat artístic de de l’IES Dolors Mallafré, han estat treballant gairebé mig any en aquest projecte.

FITXA ARTÍSTICA
Direcció artística: Álvaro de la Peña
Ballarina-formadora: Angie Mas
Producció: Teatre Principal de Vilanova i la Geltrú
Organització i coordinació: Mercat de les Flors, consorci Transversal-Xarxa d'activitats culturals, Kursaal de Manresa, Teatre Auditori de Granollers, Teatre Monumental de Mataró, Teatre Principal d'Olot i Teatre Principal de Vilanova i la Geltrú.

Espectacle fora d'abonament i exclós de descomptes
Durada: 50'

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Llorenç del Penedès | 07-11-2025 fins 15-11-2025

Teca i Copa

Vilafranca del Penedès | 06-11-2025 fins 16-11-2025

Most Festival 2025

Sitges | 06-11-2025 fins 16-11-2025

11ª Setmana de la Malvasia de Sitges

Vilanova i la Geltrú | 06-11-2025 fins 07-12-2025

Un Mediterrani Viu

Vilanova i la Geltrú | 05-11-2025 fins 15-11-2025

Setmana DNegre VNG

Igualada | 23-10-2025 fins 22-11-2025

Conegudes i reconegudes

Vilanova i la Geltrú | 16-10-2025 fins 27-11-2025

II Cicle de Xerrades Ferroviàries al Museu del Ferrocarril

Olivella | 02-10-2025 fins 29-11-2025

Olivella Vila cuidadora

Vilanova i la Geltrú | 27-09-2025 fins 30-12-2025

Els anys 70
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.