PUBLICITAT
MÚSICA, CONCERTS, BALLS
PUBLICITAT
Aquest espectacle es paga mitjançant "taquilla inversa": l'espectador decideix el preu després de veure l'actuació. La "taquilla inversa" és una fórmula que darrerament s'està utilitzant en algunes sales de Barcelona amb l'objectiu d'animar el públic a assistir als espectacles en un context de crisi económica i, adaptar l'oferta cultural a totes les butxaques.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilafranca del Penedès | 23-08-2025 fins 30-08-2025
El Vendrell | 08-08-2025 fins 30-08-2025
PUBLICITAT