EXPOSICIONS
PUBLICITAT
El consum responsable, el suport a la producció local i a l’agricultura familiar, la denúncia enfront de l’especulació dels preus dels aliments són només algunes de les accions que podem dur a terme cada un de nosaltres des del nostre entorn per ajudar a combatre aquesta xacra.
Alguns dels temes que es tracten a l’exposició a través de colpidores imatges són tan diversos com el canvi climàtic i la degradació mediambiental, els biocombustibles, la nova problemàtica de la fam, la seguretat alimentària, l’acaparament de terres i el comerç internacional.
El Grup Tercer Món–Mans Unides de Vilafranca convida la ciutadania a visitar l’exposició per a contribuir a augmentar la sensibilitat envers els problemes del Tercer Món.
Vilafranca del Penedès | 25-04-2025 fins 31-05-2025
PUBLICITAT