PUBLICITAT
CINEMA I VÍDEO
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
PUBLICITAT
Aquest documental recull les experiències viscudes a les muntanyes de l’Himàlaia abans i després del terratrèmol per Joan Solé i un grup de tres alpinistes més que hi van viatjar plegats el novembre del 2015. El viatge els va portar a una zona molt devastada pel duríssim terratrèmol que havia tingut lloc l’abril del 2015 i a conèixer les múltiples dificultats en què es trobava cinc mesos després el poble nepalí, especialment en el camp de les infraestructures. També hi van conèixer la feina altruista de l’organització sense ànim de lucre “ Maia Nepalí”, que sota la coordinació de la voluntària Consol Molinos, treballa per tirar endavant un projecte de reactivació de l’agricultura i l’ensenyament a la zona de Singati.
Amb el material fotogràfic i videogràfic que va recollir Joan Solé durant aquella expedició i completant-lo amb entrevistes als alpinistes, a membres de l’ONG Maia Nepalí, a Kishor (nepalí gerent d' una companyia de trekking i expedicions al Nepal) i a un altre muntanyenc bon coneixedor del Nepal, TV Vendrell ha preparat un audiovisual que vol oferir una visió del país abans i després del terratrèmol.
L’entrada a la projecció del documental és gratuïta tot i que també es podran fer donatius pel projecte de Maia Nepalí.
PUBLICITAT
El Vendrell | 08-08-2025 fins 30-08-2025
PUBLICITAT