PUBLICITAT
ALTRES
PUBLICITAT
A la revisió de la unitat mòbil de l'IOTT es mesuren les agudeses visuals en autorefractòmetres, la pressió intraocular i es verifica l'agudesa visual en ullera de proves. Les visites són gratuïtes i es realitzen amb l'objectiu de prevenir aquestes malalties oculars. Ja s’han realitzat en anys anteriors i també en altres municipis del territori català.
Per tal de prevenir l'aparició de Glaucoma i la Degeneració Macular convé sotmetre's a una revisió completa dels ulls periòdicament, sobretot a partir dels 40 anys. L'hipertensió ocular, la miopia elevada, la diabetis o la hipermetropia són alguns dels factors de risc per a una malaltia, a la que són més propenses les persones que segueixen un tractament amb corticoides i les que tenen familiars directes que pateixin Glaucoma o Degeneració Macular.
En el cas que es detecti qualsevol anomalia durant l’examen, es facilita a la persona afectada un petit informe indicant la Pressió Intraocular, si està alta i/o l’Agudesa Visual.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 16-10-2025 fins 27-11-2025
PUBLICITAT