DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS

Temps, habilitats, intercanvis i projectes cooperatius


Comptarà amb la participació de projectes cooperatius d’habitatge col·lectiu com La Borda de Sants o La Muralleta de Santa Oliva; amb l’experiència dels bancs del temps escolars i de la participació de l’Associació pel Desenvolupament de Bancs del Temps amb en Sergi Alonso.

Informació de l'acte

Durant el matí es muntaran parades d’intercanvis, podràs portar tot el que no utilitzes i intercanviar-ho per altres coses. També podràs gaudir de tallers organitzats pels diferents socis dels BdT, així podràs fer un tast d’un seguit d’habilitats i coneixements dels socis i sòcies dels diferents bancs del temps de la zona (de moment taller de meditació; de dibuix; d’entendre la factura d’electricitat, etc.)


PROGRAMA

De 10 a 12h: Parades d'intercanvis   (al pati de la Masia)
Si estàs interessat/da en tenir una taula per exposar els productes per intercanviar, envia’ns un email a i et guardarem lloc a bancdeltempssmmonjos@gmail.com

D'11 a 12h: Tallers realitzats pels socis i sòcies dels diferents BdT       (diferents espais i sales de la Masia)
Tallers simultanis, per fer un tastet d’habilitats i coneixements que ofereixen els diferents socis/es. Taller de dibuix; taller de meditació; taller d’entendre les factures d’electricitat, etc. (més tallers pendents de confirmar)
Més informació i inscripcions a bancdeltempssmmonjos@gmail.com

De 12 a 13.30h: Xerrada amb:            (sala d’actes)
Sergio Alonso de l'ADBT sobre Fomentar la participació als BdTs
Josefina Altés de Salut i Família sobre els Bancs del Temps Escolars
La Borda de Sants, projecte cooperatiu sobre habitatge col·lectiu;
i La Muralleta de Santa Oliva (Baix Penedès), una cooperativa d’habitatges amb dret a ús.

De 13.30 a 14h: Concert vermut de cloenda amb la col·laboració de l’Escola de Música Santa Margarida (al pati de la Masia)
 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

El Vendrell | 01-03-2026 fins 27-03-2026

8M, Dia Internacional de les Dones al Vendrell

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 29-03-2026

Plec a plec, de l’artista Mireia Camacho

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 21-03-2026

Vins i veus que s’obren pas

Vilafranca del Penedès | 27-02-2026 fins 29-03-2026

La vida i no sé. L’herència de l’ascens

Sant Pere de Ribes | 27-02-2026 fins 15-03-2026

Creaciones internas

Vilafranca del Penedès | 06-02-2026 fins 06-03-2026

'La tendresa i el paisatge' de Neus Medina

El Vendrell | 22-01-2026 fins 29-03-2026

Adge, el camp dels catalans (1939-1942)
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.