PUBLICITAT
CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS
PUBLICITAT
Fa més de 50 anys es va iniciar la guerra contra les drogues on de forma arbitrària determinats estats van decidir quines substàncies havien de ser il·legalitzades i quines no. Mig segle després d'aquesta convenció, aquesta guerra ha suposat més problemes que beneficis. El consum de drogues és quelcom habitual en el nostre dia a dia, ja siguin legals (alcohol i tabac), terapèutiques (ansiolítics i antidepressius) o il·legals (cannabis, cocaïna..). Quins usos en fem? Afecten realment en el nostre dia a dia? Tenen algun paper en l'associacionisme i en els moviments populars?
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 16-10-2025 fins 27-11-2025
PUBLICITAT