CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS
PUBLICITAT
La taula col·loqui serà una manera personal d'apropar-se, des de l'escena contemporània, a l'obra del millor dramaturg de tots els temps. Es tractaran temes com el misteri de la seva obra, què compartim amb ell, per què ens atrau encara tant la seva obra... Es parlarà de la naturalesa de l'obra escènica de Shakespeare en el moment en què fou representada per primer cop, en el seu context original, i es debatrà sobre tot el que encara és viu, ressona i fascina de la seva obra escènica. Per què segueix sent el dramaturg més influent?
Pau Carrió, Barcelona, 1981
Llicenciat en Direcció Escènica i Dramatúrgia per l’Institut del Teatre de Barcelona. Va ser durant 6 temporades part de la direcció artística del Teatre Lliure. Aquesta temporada ha dirigit i versionat amb èxit Hamlet de W. Shakespeare al Teatre Lliure de Gràcia i anteriorment Victòria d’Enric V també de W. Shakespeare al Teatre Lliure de Gràcia (2014). Va dirigir i traduir Ivan i els gossos de Hattie Naylor, que el va fer mereixedor del Premi Crítica Serra d’Or 2013 al Millor espectacle teatral, i la lectura La Sonata dels Espectres d’August Stindberg ambdues al Teatre Lliure de Gràcia. Va ser responsable del cicle Cartes Lliures assumint la coordinació, la direcció i la dramatúrgia de les vuit sessions (Teatre Lliure 2011-12). Del qual se’n varen reposar Cartes des de Tahrir a La Seca Espai Brossa i Cartes Impertinents al mateix teatre Lliure. L’any 2010, també al Teatre Lliure, va dirigir i realitzar la dramatúrgia de l’espectacle poètic Només uns versos. El 2009 va dirigir Hedda Gabler, de Henrik Ibsen, una producció de la Perla29 a Biblioteca Nacional de Catalunya. I el 2006, en la seva primera col·laboració amb el Teatre Lliure, va dirigir Davant de l’Home: Thomas Bernhard d’Esteve Soler. Va ser ajudant de direcció d’Àlex Rigola, i ha signat també espais sonors, música i vídeo, d’Oriol Broggi o de Lluís Pasqual.
Vilafranca del Penedès | 25-04-2025 fins 31-05-2025
PUBLICITAT