PUBLICITAT
TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
PUBLICITAT
L’obra ens permetrà assistir a un tast molt especial de la mà de Romà Lentini, Nas d’Or Mundial, qui té una capacitat d’olfacte molt important i únic. Assistir a una classe magistral amb un dels millors sommeliers del món és una oportunitat que poques persones poden tenir.
L’obra està escrita per Toni Orensanz i Fermí Fernández qui també la protagonitza, i dirigida per Toni Albà. Un cop finalitzi l’espectable hi haurà degustació. El preu de l’entrada és de 10 euros i es poden adquirir anticipadament a la secretaria del Casino Prado, a l’Edifici Miramar i on line a través de www.sitgesactiu.com.
La proper cita del Sitges Teatre serà DOS, al Teatre Prado el divendres 3 de juny a les 21h, amb David Fernández i Juanra Bonet.
PUBLICITAT
El Vendrell | 08-08-2025 fins 30-08-2025
PUBLICITAT