PUBLICITAT
EXCURSIONS, SORTIDES
PUBLICITAT
El recorregut ens desvetllarà entre d’altres curiositats els productes que es varen començar a vendre, els llocs dels principals emplaçaments on es feien les transaccions d’alguns aliments com la Plaça Major o Plaça de les Verdures i, la construcció entre d’altres de la Peixateria Vella, l’interior de la qual visitarem.
Des d’ARC gestió cultural volem mostrar al visitant una de les tradicions més populars i ancestrals, comptant amb la col·laboració dels paradistes com a testimonis directes. Ho celebrarem amb una copa de cava.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilafranca del Penedès | 06-11-2025
Vilanova i la Geltrú | 16-10-2025 fins 27-11-2025
PUBLICITAT