DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ACTIVITATS ESPORTIVES

La Pedals de Clip 2016


Sant Martí Sarroca acull aquest cap de setmana, 21 i 22 de maig, La Pedals de Clip 2016, que promourà un any més el ciclisme clàssic per l'Alt i el Baix Penedès. A banda de la marxa cicloturista, que tindrà lloc diumenge 22 de maig, s'han organitzat diverses activitats al Castell de Sant Martí Sarroca i al seu entorn.

Informació de l'acte

El diumenge 22 de maig es farà la marxa cicloturista de La Pedals de Clip amb dues rutes, de 47km i 75 km. Es tracta d'una ruta ciclista sense caràcter competitiu, que els participants realitzen amb bicicletes clàssiques o “vintage” de carretera, anteriors a l’any 1987. La sortida serà a les 9h de la zona esportiva, on participaran ciclistes vinguts d'arreu, acompanyats d'exciclistes professionals com el campió del món de pista Joan Llaneras i el ciclista homenatjat en aquesta edició, Marino Lejarreta. Durant tot el diumenge al matí, a l'esplanada del Castell hi haurà una fira dedicada al món de la bicicleta i productes de la terra, i a les 13h es farà entrega de recordatoris.

Dissabte 21 de maig, a les 19h, el Castell de Sant Martí Sarroca acollirà la xerrada col·loqui sobre ciclisme clàssic amb Marino Lejarreta (exciclista), Jaume Mir (polifacètic personatge del món del ciclisme), Sisquillo (mecànic de Orbea), Orestes Ribó (fabricant de sabatilles de ciclisme Ribó), Bernat López (editor de la editorial Cultura Ciclista) i el periodista Sergi Valdivieso, que serà el moderador. Durant dissabte i diumenge es podran visitar tres exposicions al Castell; de pintura de ciclisme, de l'exciclista valencià Miguel Soro; de ciclisme de José Maria Pérez i una exposició de bicicletes clàssiques.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilanova i la Geltrú | 01-08-2026 fins 06-08-2026

Festa Major de Vilanova i la Geltrú

Sitges | 31-07-2026 fins 05-08-2026

Festa de la Mare de Déu del Vinyet

Sitges | 31-07-2026 fins 12-08-2026

Festival Terramar CaixaBank

Cunit | 31-07-2026 fins 02-08-2026

Cunit Music Festival

Olèrdola | 25-07-2026 fins 01-08-2026

8a edició dels Vespres d’estiu al castell

Vilanova i la Geltrú | 17-07-2026 fins 08-08-2026

ISLA, de l'artista Julio César García

Vilanova i la Geltrú | 16-07-2026 fins 16-08-2026

La Fragància del Gest

Vilafranca del Penedès | 03-07-2026 fins 02-08-2026

UNREAL, una proposta de l’artista visual Jordi Cabestany (KBS)

Vilafranca del Penedès | 02-07-2026 fins 02-08-2026

“Cercles vitals”, de Canano
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.