DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ALTRES

La força i la bellesa de la paraula


La Galeria de ceràmica Roser Oter obre les seves portes per unir dos actes amb un fil conductor en comú, la poesia. L’ antiga masia del S.XVIII, ubicada a Santa Oliva presentarà dos actes sota el títol La força i la bellesa de la paraula. La poesía tindrà un protagonisme especial acompanyada de gastronomia, art i música.

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Informació de l'acte

Diumenge 5 de juny a les 19 h, presentació i actuació del llibre Poemes de capçalera. Acte conduit per al periodista Pere Sallent amb la presencia i actuació de l’ autor del llibre Miquel Pujadó, cantautor, escriptor i filòleg en actiu des de 1976. En Miquel Pujadó acompanyat de la seva guitarra musicarà i cantarà alguns dels poemes que trobem al llibre. Sis actors de la comarca ; Joan Fontana, Hermini Caballero, Enric Batlle, Sílvia Basseda, Pere Sallent i Esther Miret han triat un poema del llibre per recitar-lo. Al final de l’ actuació Finca Mas perdut ens oferirà un tast dels seus vins . Aquest acte l’ entrada és gratuïta

Dilluns 6 de juny a les 19 h amb el col·lectiu Terra i taula, hi haurà una vetllada gastronòmica. Una activitat en la que la poesia, l’ art, la cuina i la música es donen de la mà per unir-se i fusionarse en una vetllada molt especial i única. Presentat i dirigit pel periodista Pere Sallent. La Sílvia Bel , actriu de teatre i cinema amb una veu de gran força i plena de matisos, farà un recital de poesia. Aquets poemes amb els que els cuiners de Terra i Taula (Lo Mam, Ull de Llebre, Vell Papiol i l’Obrador) s’han inspirat per a elaborar 4 plats. Cadascun d’aquests plats també seran maridats amb 4 vins del col·lectiu (Jané Ventura, Avgsvts, Sicus i Partida Creus). Alhora la ceramista Roser Oter crearà d’ un tros d’ argila una obra sobre el poema Solstici de Martí i Pol. La vetllada acompanyaran amb música interpretada per Marta Vigo, Judith Solé, Gemma Vigo i Jordi Ferrando.

Vetllada oberta al públic amb places limitades. Entrada 25 €. Reserves info@terraitaula.cat

Avui al Penedès

El Vendrell | 04-08-2025 fins 25-08-2025

Els amics de Guimerà

Sitges | 02-08-2025 fins 05-08-2025

Festa del Vinyet

Vilanova i la Geltrú | 31-07-2025 fins 06-08-2025

Festa Major de Vilanova i la Geltrú

Sant Pere de Ribes | 27-07-2025 fins 10-08-2025

Festes majors a Sant Pere de Ribes

Sitges | 25-07-2025 fins 10-08-2025

Festival Terramar CaixaBank

El Vendrell | 14-07-2025 fins 28-08-2025

En clau de sol

Vilafranca del Penedès | 11-07-2025 fins 10-08-2025

Síptic vilafranquí

Vilanova i la Geltrú | 26-06-2025 fins 07-09-2025

El retorn a la figuració
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.