PUBLICITAT
CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS
PUBLICITAT
La CUP de Vilanova i la Geltrú inicia una nova campanya sota el títol “Fem consum de proximitat, fem economia local”. L’objectiu és difondre les múltiples avantatges del consum responsable i de proximitat, l’enfortiment de l’economia local i els productes i oficis arrelats a la nostra història, dins la filosofia d’avançar cap a la sobirania alimentària i la sostenibilitat. En aquest sentit, es preveuen un seguit d’accions polítiques i socials: mocions a l’Ajuntament, xerrades informatives o materials divulgatius, com un calendari amb els productes de la nostra horta i el mar.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
El Vendrell | 05-11-2025
Vilanova i la Geltrú | 16-10-2025 fins 27-11-2025
PUBLICITAT