PUBLICITAT
FIRES I FESTES
PUBLICITAT
ACTIVITATS PRÈVIES
Del 17 de maig fins el 19 de juny, al Casal Popular de Vilafranca: exposició Les mines antipersones al Sàhara Occidental, cedida per Acaps Wilaia Alt Penedès.
25 de maig a les 8 del vespre a la llibreria l’Odissea: presentació del llibre Quan perdem la por, de Lúa Todó i Joan Turu, i presentació del Pol·len edicions.
A partir del 30 de maig a la Biblioteca Torras i Bages: exposició de llibres polítics.
TERCERA EDICIÓ TINTA ROJA (4 DE MAIG DE 2016)
10:30 A 21:00 Fira de llibres. Mostra d’editorials, col·lectius i llibreries independents i de llibre polític
11:00 Pregó-conferència. Tanquem els CIE.
11:00 a 14:00 Taller. Islamofòbia i gènere. Eines per descolonitzar la mirada, a càrrec de Brigitte Vasallo.
LLOC: Casal Popular de Vilafranca
INSCRIPCIONS: activitats@casalpopular.cat
PREU: 5 €
11:30 Conta contes infantil: Amarg, dolç i suau. Infants Saharauís, tres tes, tres realitats. A càrrec d’Acaps Wilaia Alt Penedès.
13:00 Vermut roig i poètic. Inversos 2016. Ventades de foc.
Dinar al Casal Popular de Vilafranca a càrrec de La Mà Negra. Menú: 15€. Reserves: 630 48 72 13
17:30 Conclusions del taller Islamofòbia i gènere.
19:00 Presentació del llibre La pell de la frontera, de Francesc Serés. Amb l’autor i de l’arqueòloga i lectora Carme Miró.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
El Vendrell | 05-11-2025
Vilanova i la Geltrú | 16-10-2025 fins 27-11-2025
PUBLICITAT