DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FIRES I FESTES

Fes-t'hiu, Festival d'Estiu de cerveses artesanes de barril


Es tracta d'un festival de petit format i a l'aire lliure, en el que hi participaran deu productors.

Informació de l'acte

Enguany les cerveseries convidades són Ales Agullons, de Sant Joan de Mediona; Beercat, de Vilafranca del Penedès; Birres Ribes, de Sant Pere de  Ribes; Holz, de L'Hospitalet de Llobregat; La Font del Diable, de Vilanova i la Geltrú; Les Clandestines, de Montferri; Lupulus + Homosibaris, de Caspe i Barcelona; Soma Beer, de Girona; Vic Brewery, de Vic; iWylie Brewery, de Sitges.

Des de les set de la tarda fins les dues de la matinada es podran degustar més de trenta varietats de cervesa artesana, totes elles de barril, que es podran acompanyar del menjar ofert per les tres parades presents a la fira. A més, es realitzaran dos tastos guiats, a les 20 i a les 21 h on, amb l'acompanyament d'un expert en cervesa artesana, es podran degustar cinc cerveses diferents a un preu de cinc euros. Per aquestes activitats ja es pot fer la inscripció al local de l'associació Singlot (Carrer Correu 12) o el mateix dia al punt d'informació del Fes-t'hiu ja que les places són limitades.

L'accés a la fira serà lliure i gratuït però, com en les anteriors edicions, per consumir la cervesa caldrà comprar el got de la fira, que s'ha dissenyat especialment per a l'ocasió, i que tindrà un cost de dos euros.

Enguany, l'associació Singlot ha organitzat el “Beermouth”, una activitat prèvia al Fest'hiu per donar a conèixer les cerveseries artesanes que participaran al Festival. El diumenge 5 de juny a les 12.30 h es farà un maridatge a La Formatgeria del Garraf, al carrer de la Llibertat 140, de Vilanova i la Geltrú,amb 5 de les cerveseries; i diumenge 19 a les 12.30 h, al Menu Rodò, amb les altres 5. Les dues activitats tenen places limitades i reserva prèvia.

Com l'any passat, durant la fira hi haurà un punt d'informació del festival de música vilanoví Nowa Reggae que es celebra el 15 i 16 de juliol. L'objectiu del festival, que organitza l'associació vilanovina Singlot és el promocionar la cultura de la cervesa artesana i acostar els consumidors als cervesers. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilanova i la Geltrú | 03-03-2026 fins 15-03-2026

Transitar, orientar-se en un món canviant

El Vendrell | 01-03-2026 fins 27-03-2026

8M, Dia Internacional de les Dones al Vendrell

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 29-03-2026

Plec a plec, de l’artista Mireia Camacho

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 21-03-2026

Vins i veus que s’obren pas

Vilafranca del Penedès | 27-02-2026 fins 29-03-2026

La vida i no sé. L’herència de l’ascens

Sant Pere de Ribes | 27-02-2026 fins 15-03-2026

Creaciones internas

Vilafranca del Penedès | 06-02-2026 fins 06-03-2026

'La tendresa i el paisatge' de Neus Medina

El Vendrell | 22-01-2026 fins 29-03-2026

Adge, el camp dels catalans (1939-1942)
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.