PUBLICITAT
LLEURE, AFECCIONS
PUBLICITAT
Els que coneixeu el Restaurant El Far ja sabeu com ens agraden les metàfores marineres, el bon menjar, el bon beure i el riure al voltant d'una taula.
Molts de vosaltres ja vareu fer travessies al voltant de la Mediterrània i d'altres llocs.
Enguany, concretament al juliol, posem la proa d'una manera diferent, com ignorant les brúixoles, deixant-nos anar allà on ens porti un seguit de concerts que hem anomenat “E la nave va...” música, cançons, unes conegudes, d'altres no, però sempre d'aquelles que es fan escoltar.
La proposta que us fem és d'un sopar-concert que tindra lloc a partir del 8 de juliol, tots els divendres fins al 29 de juliol. Farem un bufet lliure de cuina marinera on esperem no hi faltaran tots aquells plats que sempre tenim al cap quan parlem de la cuina de mar.
A la cuina ja hem engegat les màquines, els músics ja fan els darrers assaigs, tot és a punt per si us hi voleu afegir!
Dies: 8, 15, 22 i 29 de juliol
Hora: de les 21h, a les 23h.
Preu per persona: 25€ (iva inclòs)
Reserves: 938154207 659791391
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 26-12-2025
Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026
PUBLICITAT