PUBLICITAT
MÚSICA, CONCERTS, BALLS
PUBLICITAT
El Cor Jove Nacional de Catalunya actuarà a la basílica de Santa Maria de Vilafranca el proper dimarts 2 d’agost, a les 21h. Es tracta del segon concert de la gira del CJNC, un grup de joves d’entre 18 i 28 anys que tindran l’agenda plena les properes setmanes. Entremig de les sessions de treball o stage que duen a terme del 26 de juliol al 2 d’agost, realitzaran la seva posada de llarg el diumenge 31 de juliol, a l’auditori Josep Carreras de Vila-seca. Dimarts dia 2 seran a la basílica de Santa Maria de Vilafranca. Cal destacar que en aquest segon concert a Vilafranca, el CJNC actuarà acompanyat del Cor Jove Nacional Noruega, Ungi Kor, que viatja a Catalunya per unir-se a l’stage del CJNC el 31 de juliol per preparar conjuntament l’obra A Sea Symphony, de Vaughan Williams.
Per primera vegada el Cor Jove Nacional de Catalunya (CJNC) sortirà del país, ja que ha estat convidat pel festival Les Choralies de Vaison la Romain, França, i compartirà música amb altres cors joves nacionals fins al 12 d’agost.
El projecte del Cor Jove Nacional de Catalunya, una iniciativa del Moviment Coral Català i Corals Joves de Catalunya, consolida la seva recerca d’excel·lència i promoció d’un planter de joves catalans que representin Catalunya al món i enguany presenta el salt qualitatiu que suposa el viatge al festival Les Choralies, i el treball conjunt amb altres Cors Joves Nacionals.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026
PUBLICITAT