PUBLICITAT
ALTRES
PUBLICITAT
Al museu us proposem compartir aquest moment tan especial en família. Petits i grans aprendrem i ens ho passarem molt bé mentre recollim tots els gotims.
I en acabat trepitjarem el raïm i n'obtindrem un deliciós most que ens podrem dur a casa. Si el voleu conservar només l'heu de pasteuritzar al bany maria.
Diumenge 4 de setembre
Hora d'inici: 10h
Lloc: La vinya de VINSEUM
Edat dels participants: a partir de 6 anys
Preu per nen: 8 €. Amics de VINSEUM amb carnet familiar: 4€ (Gratuït pels adults)
Cal fer reserva prèvia al 93 890 05 82.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026
PUBLICITAT