PUBLICITAT
ACTIVITATS ESPORTIVES
PUBLICITAT
L’alcohol arriba directament al fetus, afecta al cervell i per tant és una patologia per tota la vida, no té cura. Els símptomes que pateixen els infants són el creixement deficient, una disminució del to muscular, mala coordinació o microcefàlia. Segons els últims estudis realitzats el 50% pateixen TDAH, el 62% tenen problemes de visió, el 58% pateixen problemes de oïda i el 83% tenen problemes de llenguatge, tant de comprensió com d’expressió.
El dia 9 de setembre és el DIA MUNDIAL de la SAF i en el marc d’impulsar el reconeixement social d’aquesta malaltia, l’Alcaldessa de Canyelles, Rosa Huguet, ha anunciat la signatura d’un conveni on quedin recollides actuacions com l‘organització de la Caminada del 10 de setembre a Canyelles i que tindrà com a punt de sortida la casa de colònies el Pinar. Es preveu una aflu- ència aproximada de 300 persones que faran un recorregut planer de 4 km i apte per a persones de totes les edats
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026
PUBLICITAT