DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ALTRES

Setmana de la Mobilitat a Vilanova i la Geltrú


Del 16 al 22 de setembre se celebra la Setmana de la Mobilitat que enguany té com a lema ‘Mobilitat intel·ligent, economia potent'. Vilanova i la Geltrú se suma a la iniciativa del Govern català de promoure la mobilitat sostenible i segura mitjançant dues activitats que es faran dissabte 17 i diumenge 18 de setembre.

Informació de l'acte

Dissabte 17 de setembre, d'11.30 a 13.30 h, a la plaça de les Neus s'organitza l'activitat ‘Coneix el teu bus urbà i interurbà'. Tothom qui ho vulgui podrà pujar i visitar els autobusos i informar-se dels nous serveis, itineraris, freqüències i preus i rebre un obsequi commemoratiu de la setmana de la mobilitat.

Diumenge 18 de setembre se celebrarà la ‘Passejada amb bicicleta'. La sortida es farà a les 11 h des del parc de Baix-a-mar on també s'hi ubicarà l'arribada. El recorregut a realitzar és adequat per a totes les edats i no cal fer inscripció prèvia. Tots els participants també seran obsequiats amb un regal commemoratiu de la setmana de la mobilitat.

Nous títols de transport

Coincidint amb la Setmana de la Mobilitat l'Ajuntament de VNG, mitjançant la Regidoria de Comunicació, ha redissenyat els títols i abonaments T-10, T-Jove i T-Activa de transport urbà. Els nous dissenys mostren la imatge de l'escultura Pasífae, d'Òscar Estruga; la imatge de l'Espai Far i la imatge del Museu del Ferrocarril, respectivament.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 30-05-2026 fins 28-06-2026

La paraula i la violència

Vilafranca del Penedès | 27-05-2026 fins 21-06-2026

BROSSA PORTÀTIL. La maleta museu

Sant Sadurní d'Anoia | 26-05-2026 fins 21-06-2026

La segona República i el municipalisme (1931-1939)

Vilafranca del Penedès | 19-05-2026 fins 11-06-2026

XXXII Cicle de Projeccions de Muntanya del CEP

Vilanova i la Geltrú | 15-05-2026 fins 28-06-2026

La fàbrica transparent

El Vendrell | 15-05-2026 fins 15-06-2026

La força del silenci

Vilanova i la Geltrú | 15-05-2026 fins 15-06-2026

La importància de l’invisible. Inma González
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.