PUBLICITAT
EXPOSICIONS
PUBLICITAT
Francisco Ibáñez ha fet 80 anys, i per celebrar-ho, li van dedicar una gran retrospectiva al Saló Internacional del Còmic de Barcelona. El dibuixant barceloní segueix tant actiu com fa trenta anys, i un exemple d'això es que al llarg de 2016 publicarà dos àlbums nous.
A partir del 3 d'octubre la mateixa biblioteca Armand Cardona acollirà l'exposició "Vinyetes i bafarades: exposició d'autors de còmic del Penedès-Garraf". La biblioteca s'ha posat en contacte amb diversos autors de la zona, tant professionals com amateurs, per poder mostrar a tota la ciutadania la seva feina. Per poder organitzar aquesta exposició s'ha comptat amb la col·laboració de David Sastre, de la botiga Pow Comics.
Així, es podrà veure un mostra dels treballs de Raúl Borrachero, Joan Celorio, Jorge Fornés, Damián Martínez Albarral, Òscar Martínez Albarral, Guillermo Mendoza, Ricardo Muñoz, Chema Peral, Maite Pous Mitjavila, Joan Tretze i Joan Urgell, entre d'altres.
El 7 d'octubre a les 19 h es farà l'acte d'inauguració de l'exposició amb els autors participants, i es farà una tertúlia amb tots ells on parlaran de la seva obra, de la seva formació i de la seva dedicació. L'exposició es podrà visitar fins al 29 d'octubre a la biblioteca, i es publicarà un petit catàleg amb tot el material exposat.
La biblioteca Armand Cardona Torrandell, des de la seva inauguració, l'any 2003, ha tingut una especial sensibilitat pel món del còmic, i consta com a biblioteca especialitzada en aquest tema, conjuntament amb altres de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona, com la Biblioteca Ignasi Iglesias-Can Fabra de Barcelona o Tecla Sala de l'Hospitalet de Llobregat.
Actualment compta amb un fons de 3.469 còmics entre la col·lecció d'adults i la d'infantils que tothom pot consultar.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026
PUBLICITAT