DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES

Ragazzo, de Teatre Tot Terreny


Ragazzo és un crit a la vida, a la dignificació de les històries personals, a la reivindicació de la memòria col.lectiva.

Informació de l'acte

 Europa, estiu de 2001. La ciutat del Ragazzo viu la restricció de drets socials més gran que ha viscut el continent des de la segona guerra mundial: les fronteres estan tancades, se suspèn el tractat de Schengen, es prohibeixen les manifestacions i reunions en algunes zones de la ciutat. Detencions. Identificacions. 30.000 policies patrullen els carrers i no permeten l’entrada a la Zona Rossa, el lloc on els líders mundials del G8 estan realitzant una cimera.

Ragazzo, malgrat tot, viu l’estiu de la ciutat: està de vacances, té temps per a escoltar música, llegir, enamorar-se... i per a participar al Fòrum Social Mundial que també s’ha instal•lat a la ciutat i on més de mig milió de persones discuteixen com seria aquest "altre món possible" que des de fa uns anys s’imagina com a alternativa a la globalització. El seu destí quedarà marcat quan prengui la decisió de restar a la Columna dels Desobedients, que s’ha proposat una acció pacífica: traspassar el confinament de la Zona Rossa.

Què fer davant l'amenaça? Té legitimitat un govern que s'ha de blindar per a decidir? Qui (i per a què) fa servir la violència? Què és la impunitat? Un altre món és possible?

Dedicat a la memòria de Carlo Giuliani, assassinat a Gènova el 20 de juliol de 2001.

FITXA ARTÍSTICA
Autora i direcció: Lali Álvarez
Intèrpret: Oriol Pla
Ajudant de direcció: Quimet Pla
Producció: Teatre Tot Terreny


Copyright imatges ©

ESCOLA ESPECTADOR
Trobada amb l’actor Oriol Pla després de la funció.
Coneixerem el procés creatiu de l'obra de la mà del seu intèrpret.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Subirats | 06-08-2026

Mariaa Siga, en concert

La Bisbal del Penedès | 02-08-2026 fins 16-08-2026

Festa Major de la Bisbal del Penedès

Vilanova i la Geltrú | 01-08-2026 fins 06-08-2026

Festa Major de Vilanova i la Geltrú

Sitges | 31-07-2026 fins 12-08-2026

Festival Terramar CaixaBank

Vilanova i la Geltrú | 17-07-2026 fins 08-08-2026

ISLA, de l'artista Julio César García

Vilanova i la Geltrú | 16-07-2026 fins 16-08-2026

La Fragància del Gest
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.