PUBLICITAT
TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
PUBLICITAT
Aquest diumenge 9 d’octubre a les 19h comença la temporada teatral a Cal Bolet amb El Test. Què escolliries? 100 mil euros ara mateix o 1 milió d’aquí a deu anys? Així de simple, així de difícil. Aquest és el dilema al qual s’enfronten l’Hèctor i la Paula —un matrimoni amb problemes econòmics— quan el Toni, un bon amic de la parella, els planteja el test de personalitat que ha elaborat la Berta, la seva actual companya, una psicòloga d’èxit i molt mediàtica.
La decisió que ha de prendre el matrimoni sembla ben senzilla: conformar-se amb una petita fortuna a l’instant, o esperar deu interminables anys per guanyar deu cops més. El que comença sent un supòsit teòric, un simple test de personalitat, anirà poc a poc despullant les personalitats i els secrets més profunds dels nostres personatges, els obligarà a posar preu als seus principis i finalment els empenyerà a prendre una decisió que els canviarà la vida. Qui sap si per sempre.
El Test és el debut teatral de Jordi Vallejo, guionista de sèries com El cor de la ciutat, La riera, Sin identidad, Estrellados o La lista negra.
PUBLICITAT
El Vendrell | 08-08-2025 fins 30-08-2025
PUBLICITAT