DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ALTRES

Dia Internacional contra el Càncer de Mama a Vilafranca


El curs ja ha arrencat i com cada any una de les primeres cites imprescindibles per Ginesta (Grup d'autoajuda per a dones amb càncer de pit) és el 19 d'octubre, Dia Internacional contra el Càncer de Mama.

Informació de l'acte

Enguany pel dimecres 19 hem organitzat diverses activitats que començaran a les 19h a la plaça de la Vila, de Vilafranca del Penedès:
Taula informativa
Actuació d'Aina Ros Montiel a la veu i Joan Moreno Alcalde a la guitarra
Lectura del manifest
Decoració del llaç dels desitjos amb els missatges dels assistents
L'Ajuntament de Vilafranca col·labora en fer possible aquesta jornada.

 

Tallers: ioga, dansa oriental, reiki i manualitats

Com cada curs, GINESTA (grup d'autoajdua per a dones amb càncer de pit) hem preparat diversos tallers i trobades setmanals obertes a tothom que tingui ganes de fer salut i passar la tarda amb bona companyia.

Els tallers van començar a principis d'aquest mes d'octubre, però les inscripcions encara estan obertes.

Aquí teniu la informació detallada de cada activitat:

Curs de ioga: cada dilluns de 18h a 19.30h a l’Escorxador
Curs de dansa oriental: cada divendres de 18.15h a 19.30h
Taller de reiki: cada dimecres a les 17h al nostres local
Taller de manualitats: cada dimecres a la tarda al nostre local
A banda, qui vulgui contactar amb la nostra entitat per qualsevol consulta, ens pot trobar cada dimecres i divendres de 17h a 30h a la seu de la nostra associació (carrer Pere el Gran, 32; Vilafranca del Penedès).

Contacte: ginesta.vilafranca@gmail.com / Telèfon: 639 28 07 08


Altres activitats previstes

Després de la caminada per fer salut que vam gaudir el passat diumenge 9 d'octubre als Colls-Miralpeix, Ginesta seguim amb les taules informatives, que trobareu el dissabte 15 d'octubre al mercat de Vilafranca i el diumenge 16 a la Cursa de la Dona de Sant Quintí.

A més, el diumenge 23 d'octubre serem al mercat dels Monjos.

A banda, el divendres 20 organitzem amb l'Associació de Veïns de Sant Julià la conferència "L'entorn familiar davant el càncer de mama" amb la psicòloga Rocío Rico.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

La Bisbal del Penedès | 02-08-2026 fins 16-08-2026

Festa Major de la Bisbal del Penedès

Vilanova i la Geltrú | 01-08-2026 fins 06-08-2026

Festa Major de Vilanova i la Geltrú

Sitges | 31-07-2026 fins 05-08-2026

Festa de la Mare de Déu del Vinyet

Sitges | 31-07-2026 fins 12-08-2026

Festival Terramar CaixaBank

Vilanova i la Geltrú | 17-07-2026 fins 08-08-2026

ISLA, de l'artista Julio César García

Vilanova i la Geltrú | 16-07-2026 fins 16-08-2026

La Fragància del Gest
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.