MÚSICA, CONCERTS, BALLS
PUBLICITAT
Una proposta de proximitat que escurça les distancies espacials i emocionals entre músics i espectadors. Amb un repertori musical i vivencial que sap teixir ràpidament un clima de calidesa i complicitat amb un públic que respon amb una atenció sincera i el cor obert a les cançons que brollen de les veus i la guitarra del duet.
El concert servirà per presentar les cançons del llibre-disc, Lliure o descansar (Autoedició), on han comptat amb la producció de Jordi Casadesús, músic de La Iaia, Pau Vallvé i productor de Núria Graham, i a la part tècnica amb l'home orquestra Mau Boada, de Esperit! i ex Les Aus.
LLIURE O DESCANSAR
‘Volíem capturar l’essència del moment, de la cançó, la vibració que molts diuen que ens defineix’. Amb aquest propòsit Jordi Casadesús (La Iaia, Núria Graham) ha produït ‘Lliure o descansar ’, el segon treball de Jo Jet i Maria Ribot. Un treball que es publicarà el 18 d’octubre i que es presentarà al cicle M úsiques Sensibles per desencadenar després un projecte artístic únic en l’escena musical catalana.
‘Lliure o descansar’ és el segon disc del duet manresà i, a diferència de ‘Viatges i flors ’ un primer disc primaveral i lluminós, reflecteix la cara nocturna de la vida. A l’escoltarlo s’hi senten els referents de Bon Iver, Sufjan Stevens, Fink o Jonsi. Al pairlo se sent respirar i bategar l’espai, el duet cantant junt i la circumstància que envolta la gravació. És un disc honest i viu amb el que J o Jet i Maria Ribot han explorat nous camins sonors tot
mantenint la seva essència. U n so independent, un format clàssic i un plantejament pop : una fórmula única arreu.
La producció de Casadesús ha estat assistida per Mau Boada (Esperit!, Les Aus) com a enginyer de so, una peça clau per fer parlar l’estudi improvisat al centre artístic K onvent de Cal Rosal. Un espai capital per l’escena artística del país que ha acollit la gravació, donant-li característiques úniques com cançons gravades amb 4 micròfons en una escala, bombos fets amb una porta, reverbs autèntiques de diverses sales o sons de l’entorn.
El disc es presentarà al Músiques Sensibles el 29 d’octubre, en plena forma després d’un estiu amb una original gira per terrats i set concerts a Mallorca.
La seva publicació serà la punta de llança d’un projecte artístic més extens que ha rebut l’impuls de 320 mecenes a través de la plataforma de micromecenatge Verkami. Tota una demostració del suport i fidelitat del públic al duet.
FITXA ARTÍSTICA
Jordi Serra: veu i guitarra
Maria Ribot: veu
CICLE PLATEA
Cinc propostes en un nou format de cicle escènic on l'espai i la proximitat seran els protagonistes.
Una tauleta, cava o cafè, un dolç, una espelma i la màgia de viure-ho tot molt a prop.
. CONCERT NO NUMERAT
. OBSEQUI COPA DE CAVA
. ENTRADA SOCIS A LES 22:00
. ENTRADA PÚBLIC A LES 22.15
Vilafranca del Penedès | 30-05-2025 fins 15-06-2025
Vilafranca del Penedès | 15-05-2025 fins 28-06-2025
PUBLICITAT