FIRES I FESTES
PUBLICITAT
Les activitats començaran aquest dissabte a les 11 del matí amb la sortida de la capta, que recorrerà els carrers del poble, mentre que a les 6 de la tarda, a l’església, es farà el lliurament de premis literaris Joan Mañé i Guillaumes, una de les cites literàries més emblemàtiques del poble.
L’endemà diumenge, al costat del camp de futbol, es durà a terme la vint-i-dosena edició del Concurs de poda de la Ràpita “Paulino Santó Batlle”. L’inici es farà a dos quarts de deu del matí i les inscripcions, limitades a 25 participants, s’obriran mitja hora abans. En acabar es farà un esmorzar per a tots els participants i una demostració de maquinària agrícola.
També el diumenge, a tres quarts d’onze del matí es durà a terme en aquest mateix espai, la quarta gimcana de tractors infantil, amb un circuit que els infants podran fer amb un tractor infantil. En acabar s’iniciarà la gimcana de tractors per als adults.
Els actes finalitzaran amb una missa, a l’església, l’ofrena del vi novell de l’any, amb l’acompanyament de la Coral l’Amistat, de la Ràpita i un vermut popular en acabar.
La Festa del Most de la Ràpita continuarà les seves activitats el dimarts dia 15, a dos quarts de nou del vespre, amb una xerrada sobre viticultura de precisió i l’aplicació de drons a la vinya. L’endemà dimecres es farà la nit de muntanyisme, a càrrec d’Adrià Palau, a les 10 de la nit. Les dues sessions es faran al CCRR.
Els actes de la Festa del Most continuaran el cap de setmana del 18 al 20 de novembre amb les activitats centrals del seu programa, entre les que destaca la quaranta-tresena edició de la Mostra de Vins i Caves, el Correcellers, o el concurs de Tastavins de la Ràpita.
La Festa del Most de la Ràpita està organitzada pel grup de Joves de la Ràpita, amb la col·laboració conjunta de l’Ajuntament i el CCRR.
Vilafranca del Penedès | 12-06-2025 fins 30-06-2025
Vilafranca del Penedès | 15-05-2025 fins 28-06-2025
PUBLICITAT