PUBLICITAT
ALTRES
PUBLICITAT
La cerimònia del lliurament dels premis estarà amenitzada per l’espectacle ‘Pinzellades de Roig’ de Jaume Calatayud i Vicente Morera que es farà en motiu dels 25 anys de la mort de la narradora, escriptora i periodista, Montserrat Roig.
Aquest certamen literari està organitzat per l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes, el Centre Cívic l’Espai i la biblioteca Josep Pla de les Roquetes i compta amb el suport de la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026
PUBLICITAT