PUBLICITAT
CURSOS, TALLERS
PUBLICITAT
Per tercer any consecutiu el CETIVG ofereix un taller de robòtica didàctica a fi de que els més menuts tinguin un primer contacte amb la tecnologia que és part de l’anomenada Industria 4.0 i que serà el marc laboral de les futures generacions.
El taller està dirigit a nens i nenes de primària d’entre 8 i 12 anys, repartits en 4 grups de 4 participants, amb l’ajuda d’un monitor tècnic, muntaran i interactuaran amb un robot didàctic.
El CETIVG, amb la col·laboració d’Espl@i Virtu@l ( www.esplaivirtual.cat ), organitza un taller el diumenge 20/11/2916 amb un primer torn: 10h a 11.30h i un segon torn: 12h a 13:30h a la seva seu social del Carrer Pare Garí 91 (Pl. Charlie Rivel) de Vilanova i la Geltrú.
El taller és gratuït i obert a tothom, tot i tenir un aforament limitat i requereix inscripció. Et pots informar al web www.cetivg.cat o trucant al 93.814.57.57. Especialment indicada per infants i pares curiosos i creatius, que vulguin tenir un primer contacte amb els conceptes de robòtica i programació didàctica actuals.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026
PUBLICITAT