PUBLICITAT
CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS
PUBLICITAT
En la sessió es desenvoluparà el concepte de macrotendència i es farà un repàs de les més rellevants avui (més de 40): pensament global, consum conscient, preus comprensius, preconsumidors, connectivitat, Big data, Human center edapproach, etc.
A partir d’exemples pràctics s’analitzarà com afecta una tendència a un sector, a l’empresa, als clients, etc. Quin impacte poden generar en el futur i quines respostes es poden donar davant d’aquesta situació. A la darrera part de la sessió s’aportaran les eines disponibles per a la transformació dels efectes de les macrotendències en aspectes clau i oportunitats per a les empreses i els emprenedors.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026
PUBLICITAT