PUBLICITAT
EXPOSICIONS
PUBLICITAT
L’exposició 16x16: Setze jutgesses per al 2016 pretén difondre i reconèixer la trajectòria artística de les cantants catalanes exemplificada en 16 dones que canten. L’objectiu és impulsar el coneixement i fer un reconeixement al ric i divers talent femení en el món de la música popular.
Les cantants i músics del 2016 ja han sobreviscut les primeres lluites d’equitat en el món de la cançó, diferent del temps en què entre els Setze jutges destacaven només quatre dones: Maria del Mar Bonet, Núria Feliu, Guillermina Motta i Marina Rossell. Avui dia la percepció és una altra i com a mostra del gran nombre de dones cantants aquesta exposició n’ha seleccionat 16: Marina Rossell, Lídia Pujol, Maria Rodés, Joana Serrat, Maia Makowski, Bikimel, Dolo Beltran, Anna Roigs, Sílvia Pérez Cruz, Judit Neddermann, Eva Dénia, Meritxell Gené, Ivette Nadal, Maria Arnal, Gemma Humet i Núria Graham.
La inauguració comptarà amb la presència de dues de les seves protagonistes, Anna Roig i Maria Arnal. L’acte anirà conduït per la periodista Laura Moreno Dinaret, ex-redactora de la revista musical Enderock i comunicadora de Promoció Cultural que parlarà sobre l’escena musical femenina actual. Les cantants explicaran la seva visió sobre les aportacions de les dones en el món de la música moderna.
L’exposició es podrà veure després i fins al 30 de desembre a l’Auditori Municipal (av. Catalunya, 15) amb un horari d’obertura al públic de 10 a 12h.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT