DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS
☰ ☰

FIRES I FESTES

4a edició de la Fira de Productes Locals


La fira pretén donar a conèixer els productes locals, especialment tots aquells relacionats amb l’oferta turística així com també l’oferta de vins i caves del poble.

Informació de l'acte

Entre els establiments que aquest any seran presents a la fira hi ha l’hotel rural Cal Ruget, la casa de turisme rural Can Bitxac, el restaurant Jaume Via, la marca de productes ecològics Cal Sis Dits, així com també els cellers Loxarel, Can Descregut, Vallformosa, Planas Albareda i Montpicolis. Per primera cegada la fira incorpora un estand dels alumnes de sisè de l’escola Llebeig, que vendran bufs fets a mà i confeccionats amb roba 100% reciclada i coca amb xocolata desfeta per recollir fons per al viatge de fi de curs. Durant tot el matí els visitants podran fer tastos de vi i cava i productes gastronòmics que s’exposin a la fira. També hi haurà una zona d0inflables per als més petits.

La fira, que tindrà lloc a la plaça de la Vila entre les 10.00h i les 14.30h, coincideix com cada any amb el Duatló de Muntanya dels Pèlags, que enguany arriba a la cinquena edició i forma part del calendari de proves de la Federació Catalana de Triatló.  El duatló, organitzat per l’Ajuntament de Vilobí i el club de triatló Miostaf, començarà a les 10 del matí i tindrà un primer tram de 6.100 metres de cursa a peu per camins de terra, corriols i asfalt; 20,9 quilòmetres de BTT seguint els camins del municipi, muntanya dels Pèlags i voltants; i finalitzarà amb un tram de 3.300 metres de cursa a peu pujant el turó on es troba el dipòsit d’aigua municipal. En aquesta edició ja s’hi ha inscrit més de 200 corredors d’arreu de Catalunya. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilanova i la Geltrú | 08-10-2026

Parlem de música
Les il·luminacions de Britten

Subirats | 08-10-2026

Welcome...Uau!

Vilanova i la Geltrú | 08-10-2026

Les Arts del Mar – Encerclament: El Peix Blau

Cubelles | 07-10-2026 fins 21-10-2026

II Cicle de Cinema sobre la deportació als camps nazis

Vilafranca del Penedès | 03-10-2026 fins 30-10-2026

L’herència de la calma. Un retorn als orígens

Vilafranca del Penedès | 02-10-2026 fins 01-11-2026

Era un pintor de Vilafranca

Llorenç del Penedès | 02-10-2026 fins 24-10-2026

6a edició del Festival de Poesia «CUMPRASIA, BIAIX POÈTIC».

Vilanova i la Geltrú | 01-10-2026 fins 28-10-2026

Octubre Gran

Vilanova i la Geltrú | 24-09-2026 fins 18-10-2026

150 anys del 'Plano General' per a l'Eixample Gumà

Vilafranca del Penedès | 18-09-2026 fins 25-10-2026

Gravats. Ángel Camino
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.