ALTRES
PUBLICITAT
Els alumnes del diploma de postgrau, ofert per les universitats de Vic i Rovira i Virgili de Reus amb una durada de 300 hores (30 crèdits), han preparat un total de 4 propostes de comunicació i màrqueting empresarial, que seran presentades en una sessió de tast a consumidors finals. Segons ha explicat Ester Garcia, Tasta Vins és una activitat pràctica que pretén conèixer l’avaluació del producte, “ens permetrà copsar l'opinió dels consumidors i el coneixement de l’avaluació que fan de diferents aspectes del màrqueting empresarial, saber què és important per als consumidors”.
Per la seva part, el regidor Joan Manel Montfort afegia que un dels objectius destacables de la proposta és l’oportunitat d’obrir l'escola a la ciutadania: ”és una activitat gratuïta i oberta a tothom, no cal tenir coneixements previs per participar a les sessions de tast. Qualsevol persona amb interès per participar-hi, s’hi pot inscriure”.
Les inscripcions són obertes i es poden fer on line al web www.thewinebs.com, i també s’han repartit algunes butlletes d’inscripció als establiments relacionats amb el sector vitivinícola.
Per formalitzar la inscripció, gratuïta, s’haurà d’escollir alguna de les tres franges horàries de l’activitat, entre les 10 i les 13h del proper 21 de gener. Aquesta distribució respon a la necessitat d’organitzar grups amb un nombre limitat de participants per garantir el bon desenvolupament de les sessions Tasta Vins.
Vilafranca del Penedès | 26-04-2024 fins 02-06-2024
Vilanova i la Geltrú | 17-04-2024 fins 30-04-2024
Vilafranca del Penedès | 01-03-2024 fins 02-03-2025
PUBLICITAT