DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FIRES I FESTES

Festa Major d’hivern dels Monjos


Un pregó de Maria Pilar Torné donarà el tret de sortida, aquest proper divendres, dels actes de la Festa Major d’hivern dels Monjos que enguany es durà a terme els dies 13,14 i 15 de gener. Tots els actes, excepte l’ofici es duran a terme a la societat La Margaridoia.

Informació de l'acte

La festa es celebra sota l’advocació de Sant Antoni Abat i l’encetarà una traca i el pregó aquest divendres a partir de dos quarts de 9 del vespre. A les 10 és previst que es celebri un sopar popular i seguidament un ball de saló amb el duet Corxet.

Dissabte els actes començaran a les 11 del matí amb una matinal infantil d’activitats variades i un  espectacle de màgia, a càrrec de Kenai Show, a dos quarts d’1. A dos quarts de 8 del vespre es durà a terme un concurs de karaoke i a dos quarts d’11 de la nit amb un selecte concert de Festa Major i un ball de gala, a càrrec del grup Què tal.
Diumenge, darrer dia de festa començarà a les 12 del migdia, amb l’ofici de Festa Major en honor de sant Antoni Abat i amb la participació de la coral La Margaridoia. En acabar s’oferirà un breu concert de les corals Amics de Penyafel i Margaridoia. A la 1 es farà un concert-vermut acústic a càrrec del duet Rusk2, amb música dels anys  80 i 90.

Els actes de festa major finalitzaran el mateix diumenge a dos quarts de set de la tarda amb l’actuació del grup de teatre La Margaridoia (TAM) que representarà l’obra Bojos pel Bisturí.

La festa major d’hivern dels Monjos està organitzada per la societat La Margaridoia i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 06-03-2026 fins 29-03-2026

L’odissea de les Penèlopes

Vilanova i la Geltrú | 06-03-2026 fins 03-05-2026

Horitzons subjectius

Calafell | 06-03-2026 fins 05-04-2026

Un Mediterrani Viu

El Vendrell | 01-03-2026 fins 27-03-2026

8M, Dia Internacional de les Dones al Vendrell

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 29-03-2026

Plec a plec, de l’artista Mireia Camacho

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 21-03-2026

Vins i veus que s’obren pas

Vilafranca del Penedès | 27-02-2026 fins 29-03-2026

La vida i no sé. L’herència de l’ascens

Sant Pere de Ribes | 27-02-2026 fins 27-03-2026

XX Concurs de Fotografia “Objectiu Sabre”

El Vendrell | 22-01-2026 fins 29-03-2026

Adge, el camp dels catalans (1939-1942)
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.