DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES

Pintamúsica


Un quadre blanc, quatre colors, i música clàssica en directe són els ingredients principals d’aquesta experiència creativa per a nadons i els seus acompanyants.

Informació de l'acte

Gènere: Teatre, música i art

Direcció escènica: Gisela Juanet i Lluís Juanet

Autors: Berta Ros, Gisela Juanet i Lorena Lliró

Edat recomanada: de 6 mesos a 4 anys, menors de 3 anys gratuït.

Durada aproximada: 35 minuts

Direcció musical, composició i arranjaments: Berta Ros i Lorena Lliró

Intèrprets i músics: Berta Ros, Jose Aladid i Lorena Lliró

Companyia: Únics Produccions

Un quadre blanc, quatre colors, i música clàssica en directe són els ingredients principals d’aquesta experiència creativa per a nadons i els seus acompanyants.

Tres músics, actors i cantants són els encarregats de guiar-nos en aquest recorregut a través de les estacions de l’any on, per cada època, tenim un color, una cançó i uns instruments. De fons d’escenari, una adaptació del quadre Dona i ocells en la nit, de Joan Miró, es va omplint a mesura que avancem en aquest viatge sensorial per escoltar, mirar i crear.

En aquest espectacle, el públic es situa dalt de l’escenari per afavorir la interacció del nadó amb l’espai escènic i els seus elements.

Es faran 3 sessions de 35 minuts, amb un aforament limitat.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 14-09-2025

La Xarxa presenta la nova temporada familiar

Sant Pere de Riudebitlles | 12-09-2025 fins 14-09-2025

Riudelletres 2025

Canyelles | 06-09-2025 fins 14-09-2025

Festa Major Petita de Canyelles

El Vendrell | 05-09-2025 fins 30-09-2025

URGEELL. Viure per la pintura

Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025

Cercles Vitals, el Camí de la Mort per arribar a la Vida

Sant Sadurní d'Anoia | 30-08-2025 fins 14-09-2025

Fires i Festes de Sant Sadurní 2025

Sitges | 07-08-2025 fins 28-09-2025

Festa Major de Sitges 2025

Sitges | 04-08-2025 fins 21-09-2025

Sitges ReciclArt

Sitges | 04-08-2025 fins 21-09-2025

Artistes per la Pau-18 visions
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.