PUBLICITAT
MÚSICA, CONCERTS, BALLS
PUBLICITAT
Per primer cop a Vilafranca us presentem un concert amb uns protagonistes entranyables: 200 persones grans de diverses formacions corals interpretant una cantata a l'escenari de l’Auditori Municipal.
Una producció de l’Ajuntament de Barcelona i de l’Auditori de Barcelona que beu del Cantània en el que Vilafranca ja fa anys que participa amb l’alumnat de 6è de les escoles vilafranquines. Un projecte amb set músics professionals, una direcció i uns solistes professionals que, junt amb els cantants amateurs, faran d’aquest concert una experiència única tant dintre com fora de l’escenari.
FITXA ARTÍSTICA
Text Pilar Cabot
Composició musical Gerard Pastor
Direcció musical Montserrat Meneses
Direcció escènica Ignasi Tomàs
Solista Maria Santallusia
Solista Xavier Fernández
Corals participants: Societat Coral El Coro (Vilafranca), Coral Tívoli (Vilafranca), Coral La Girada (Vilafranca), Coral de l’Institut IES Eugeni d’Ors (Vilafranca), Coral Sant Magí (Tarragona), Coral Esplai de Reus (Reus) i Coral L'Esplai (Vilanova).
Espectacle emmarcat en la programació d'adults. Consulteu les condicions d'accés a les sales per a menors.
Aforament: 460 localitats numerades.
Durada: 50 min
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Subirats | 07-09-2025 fins 13-09-2025
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT