PUBLICITAT
TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES
PUBLICITAT
La Queralt, una investigadora peculiar, serà tieta. Això l’alegra molt, però al mateix temps l’entristeix perquè creu que no ho sabrà fer. Per això sol·licita ajuda a les seves amigues de sempre, la Magda, una empresària de mitjons, i la Bàrbara, una àrbitre de futbol, que són tietes des de fa molt de temps. La Queralt descobrirà amb els contes, la màgia i les seves amigues com ser una “supertieta”. Voleu veure si se’n surt?
FITXA ARTÍSTICA
Dramatúrgia: Anna Maria Ricart
Direcció: Mònica Bofill
Interpretació: Queralt Casasayas, Magda Puig i Bàrbara Roig
Música: Arnau Vallvé
Aforament: 386 localitats numerades.
Recomanat: a partir de 4 anys.
Durada: 50 minuts
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT