DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

MÚSICA, CONCERTS, BALLS

J. S. BACH: Sonates, i reconstruccions


Despullats davant el Bach més íntim

Informació de l'acte

"La música de Bach té el poder de despullar els intèrprets. La seva inesgotable riquesa fa que el més extraordinari intèrpret sembli moltes vegades un principiant, ja que és difícil estar sempre a l’alçada de la seva música.” Aquest apunt escrit per Pablo Vayón al Diario de Sevilla explica molt bé la batalla que representa afrontar la interpretació de la música del Mestre Bach i sobretot de les seves sonates per a violí i clave obligat, les obres preferides pel seu fill Carl Phillip Emmanuel, juntament amb les passions. Aquests dos vilanovins, intèprets internacionals i experts en el repertori històric, us deixaran amb la boca oberta. Us ho podem assegurar. I la música de Bach, com sempre, també.

Proposta dins el Programa de Suport a la Creació de la Regidoria de Cultura de Vilanova i la Geltrú.


FITXA ARTÍSTICA:

violí barroc - JORGE JIMÉNEZ
clavicèmbal - SILVIA MÁRQUEZ
Durada: 60'

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 25-03-2026 fins 16-04-2026

Paco Candel i els altres. Un retrat literari de la immigració a Catalunya

Vilafranca del Penedès | 06-03-2026 fins 29-03-2026

L’odissea de les Penèlopes

Vilanova i la Geltrú | 06-03-2026 fins 03-05-2026

Horitzons subjectius

Calafell | 06-03-2026 fins 05-04-2026

Un Mediterrani Viu

El Vendrell | 01-03-2026 fins 27-03-2026

8M, Dia Internacional de les Dones al Vendrell

Vilafranca del Penedès | 28-02-2026 fins 29-03-2026

Plec a plec, de l’artista Mireia Camacho

Vilafranca del Penedès | 27-02-2026 fins 29-03-2026

La vida i no sé. L’herència de l’ascens

Sant Pere de Ribes | 27-02-2026 fins 27-03-2026

XX Concurs de Fotografia “Objectiu Sabre”

El Vendrell | 22-01-2026 fins 29-03-2026

Adge, el camp dels catalans (1939-1942)
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.