DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FIRES I FESTES

Fora Estocs a Vilanova


La coneguda fira comercial de tancament de rebaixes obrirà a les nou del matí fins a les nou del vespre

Informació de l'acte

Tot preparat per a una nova edició de la Fira Fora Estocs que se celebrarà aquest dissabte a la plaça de la vila des de les nou del matí fins a les nou del vespre. El Fora Estocs és ja tot un referent comercial que dona per finalitzades la temporada de rebaixes d'hivern.

El Fora Estocs està organitzat per l'associació de comerciants i serveis Viu Comerç. Aquesta mostra s'ha convertit en la fira comercial de referència a la ciutat, organitzada des del propi comerç, i transcendeix fora de la mateixa pels articles de temporada que porten els establiments participants i els preus de liquidació. Enguany també es podrà apreciar una modificació en l'estètica de l'esdeveniment, ja que la tipologia de les carpes dels establiments ha estat millorada per tal d'afavorir l'exposició de productes.

L'objectiu és la venda de l'estoc de la temporada d'estiu 2016. Els visitants trobaran els productes que han vist en el transcurs de les rebaixes a les botigues amb un preu encara molt més econòmic. L'oferta comercial es podrà trobar en les 65 carpes dels comerços associats a Viu Comerç amb establiments de roba, calçat, joieria, marroquineria, perfumeria, estètica, òptica, llar, informàtica, o empreses de serveis.

La iniciativa compta amb el suport de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, la Generalitat de Catalunya la Diputació de Barcelona, i la Cambra de comerç d'Artesania i Moda de Catalunya. Des de Viu Comerç s'aposta per potenciar i projectar la imatge del comerç vilanoví, amb la voluntat de consolidar Vilanova i la Geltrú com el centre comercial a cel obert més important entre Barcelona i Tarragona. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

La Bisbal del Penedès | 13-09-2025

Perifèria Cultural

Vilafranca del Penedès | 13-09-2025

Pregària Temps de la Creació 2025

Sant Pere de Riudebitlles | 12-09-2025 fins 14-09-2025

Riudelletres 2025

Subirats | 07-09-2025 fins 13-09-2025

Passejades en època de verema

Canyelles | 06-09-2025 fins 14-09-2025

Festa Major Petita de Canyelles

El Vendrell | 05-09-2025 fins 30-09-2025

URGEELL. Viure per la pintura

Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025

Cercles Vitals, el Camí de la Mort per arribar a la Vida

Sant Sadurní d'Anoia | 30-08-2025 fins 14-09-2025

Fires i Festes de Sant Sadurní 2025

Sitges | 07-08-2025 fins 28-09-2025

Festa Major de Sitges 2025

Sitges | 04-08-2025 fins 21-09-2025

Sitges ReciclArt

Sitges | 04-08-2025 fins 21-09-2025

Artistes per la Pau-18 visions
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.