DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS

Xerrada amb el títol "Què en fem, dels mocs?"


"Què en fem, dels mocs?", nova xerrada del programa de l’escola de pares i mares

Informació de l'acte

Continua el programa de xerrades de l’escola de mares i pares que organitza la comissió de famílies del Pla Educatiu d’Entorn de l’Ajuntament del Vendrell, juntament amb les AMPA dels centres educatius i la col·laboració de les escoles, els instituts, i La Ballaruga. Unes sessions que tenen com a objectiu donar eines i suport a les famílies alhora d’educar els fills i filles treballant les emocions, l’autoestima, la comunicació entre pares i fills, etc.

En concret, la xerrada que tancarà aquest mes de març tindrà lloc el proper dijous 25 de març,  de les 15.15 a les 16.15 h,  a l’escola Pla de Mar, i anirà  a càrrec d’Anna Sabrià,  del CDIAP Baix Penedès. Sota el títol “Què en fem, dels mocs?”,  aquesta xerrada està centrada en la importància d'una bona higiene nasal quotidiana i el coneixement de les peculiaritats del sistema respiratori infantil. Els objectius seran: conèixer què és la fisioteràpia respiratòria,  com  fer  una  correcta  higiene  nasal  per  tal  d’alleugerar  els símptomes  de les infeccions nasals i reduir l’ús de medicaments, i quins efectes ens aporta una correcte higiene nasal i què ens permet prevenir (infeccions com: rinitis, sinusitis, otitis, bronquitis, etc.).

Els mesos d’abril i maig també estaran farcits de xerrades.  Aquest ampli programa de l’escola de pares i mares és possible gràcies a la participació voluntària de les empreses, persones i organismes que col·laboren desinteressadament amb les xerrades d’interès per a les famílies.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Sant Pere de Riudebitlles | 12-09-2025 fins 14-09-2025

Riudelletres 2025

Subirats | 07-09-2025 fins 13-09-2025

Passejades en època de verema

Canyelles | 06-09-2025 fins 14-09-2025

Festa Major Petita de Canyelles

Sant Pere de Ribes | 05-09-2025 fins 12-09-2025

Diada de l'Onze de Setembre

El Vendrell | 05-09-2025 fins 30-09-2025

URGEELL. Viure per la pintura

Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025

Cercles Vitals, el Camí de la Mort per arribar a la Vida

Sant Sadurní d'Anoia | 30-08-2025 fins 14-09-2025

Fires i Festes de Sant Sadurní 2025

Sitges | 07-08-2025 fins 28-09-2025

Festa Major de Sitges 2025

Sitges | 04-08-2025 fins 21-09-2025

Sitges ReciclArt

Sitges | 04-08-2025 fins 21-09-2025

Artistes per la Pau-18 visions
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.