DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ACTIVITATS ESPORTIVES

La Pedals de Clip 2017


Sant Martí Sarroca acull aquest cap de setmana, 20 i 21 de maig, la setena edició de La Pedals de Clip, que promourà un any més el ciclisme clàssic al Penedès.

Informació de l'acte

Diumenge 21 de maig tindrà lloc la marxa cicloturista, amb dues rutes, de 70 i 46 quilòmetres. Dissabte 20 de maig, però, començaran les activitats de La Pedals de Clip 2017 amb diverses exposicions i una xerrada sobre el món del ciclisme al Castell de Sant Martí Sarroca. La trobada és organitzada per la Unió Ciclista Vilanova amb el suport de l’Ajuntament de Sant Martí Sarroca.

La marxa cicloturista de La Pedals de Clip 2017 tindrà lloc el proper diumenge 21 de maig amb dues rutes, de 70 i 46 quilòmetres. L’inici serà a les 09.00 h del matí, al passeig Esportiu, i transcorrerà per carreteres estretes, pistes rurals asfaltades amb poc trànsit i alguns trams curts de pista de terra fàcils entre vinyes, masies i bodegues.

La marxa no té caràcter competitiu i els participants, procedents d’arreu de l’estat i fins i tot de l’estranger, la realitzen amb bicicletes clàssiques o vintage de carretera, anteriors a l’any 1987. Als participants també se’ls recomana vestir roba i calçat de l’època, per donar un aire més clàssic a la matinal.

Durant tot el diumenge al matí, a l'esplanada del Castell hi haurà una fira dedicada al món de la bicicleta i productes de la terra, i a les 13h es farà entrega de recordatoris. En aquesta edició s’homenatjaran els exciclistes Pedro Muñoz, Ismael Lejarreta y a Marta Vilajosana.

Dissabte 20 de maig, a les 18.30h, el Castell de Sant Martí Sarroca acollirà la xerrada col·loqui L’experiència italiana amb els exciclistes professionals Pedro Muñoz, Ismael Lejarreta, Marta Vilajosana, Miguel Soro i el periodista Sergi Valdivieso, que serà el moderador.

Durant dissabte i diumenge es podran visitar exposicions al Castell relacionades amb el món del ciclisme, com la de pintura, de l'exciclista valencià i pintor Miguel Soro, o la de material ciclista i bicicletes, de la família Padullés.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 02-08-2026

Ángel González, poesia i vida

La Bisbal del Penedès | 02-08-2026 fins 16-08-2026

Festa Major de la Bisbal del Penedès

Vilanova i la Geltrú | 01-08-2026 fins 06-08-2026

Festa Major de Vilanova i la Geltrú

Sitges | 31-07-2026 fins 05-08-2026

Festa de la Mare de Déu del Vinyet

Sitges | 31-07-2026 fins 12-08-2026

Festival Terramar CaixaBank

Cunit | 31-07-2026 fins 02-08-2026

Cunit Music Festival

Vilanova i la Geltrú | 17-07-2026 fins 08-08-2026

ISLA, de l'artista Julio César García

Vilanova i la Geltrú | 16-07-2026 fins 16-08-2026

La Fragància del Gest

Vilafranca del Penedès | 03-07-2026 fins 02-08-2026

UNREAL, una proposta de l’artista visual Jordi Cabestany (KBS)

Vilafranca del Penedès | 02-07-2026 fins 02-08-2026

“Cercles vitals”, de Canano
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.