PUBLICITAT
EXCURSIONS, SORTIDES
PUBLICITAT
Activitat de voluntariat en la que restaurarem els antics camins ramaders d'Adarró i de l'Ortoll, el Turó del Sèu i el circuit d'Adarró eliminant plantes exòtiques i afavorint la biodiversitat de l'ecosistema.
PROGRAMA
9:15h-10:00h Presentació de l’acció de voluntariat.
10:00h-10:45h Reconeixement, identificació de les plantes del nostre ecosistema. Passejada per l’espai natural cedit en custòdia, coneixent i distingint les espècies autòctones prèviament existents i les espècies invasores que han anat sobrevivint.
10:45h-12:30h Recorregut restaurador pel circuit d’Adarró. Passejada de reconeixement i recuperació del camí ramader recuperat, netejant-lo de les espècies exòtiques i/o salvatges i tenint cura i manteniment d’aquelles que són originàries i/o nadiues d’aquest l’entorn.
12:30h-13:00h Tornada i Àgora de tancament de l’activitat.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 21-12-2025
Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026
PUBLICITAT