PUBLICITAT
FIRES I FESTES
PUBLICITAT
El divendres 16 de juny, a les 21:30h a la Plaça de l'Església. CORREFOC INFANTIL amb les colles: Mite'ls de Calafell, Riudefoc de Sant Pere de Riudebitlles, Diables petits de Sant Pau d'Ordal, i Drac Vell de St. Pau d'Ordal i Drac petit de Sant Pau d'Ordal.
El dissabte 17 de juny:
A les 14:30h Fideuà Popular al Centre Agrícola. Cal comprar tiquets.
A les 19h Tabalada pels carrers del poble.
A les 22:30h a la Plaça de l'Església: GRAN CORREFOC amb les colles:
Dimonis de Puigcerdà, Deixebles del Dimoni de la Pedra Llarga de Palau Solità i Plegamans, Diables de Sant Pau d'Ordal, i Drac Vell de Sant Pau d'Ordal.
Seguidament la festa continua a la Sala del Centre amb DJ's The Tallboys.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026
PUBLICITAT