DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES

Circ Històric Raluy a Cubelles


La companyia, que ja està instal·lada amb tot el museu de caravanes i vehicles antics, farà un total de 12 funcions.

Informació de l'acte

El Circ Històric Raluy presentarà el seu nou i exitós espectacle Fortius al Parc del Prat de Cubelles durant deu dies, entre el divendres 23 de juny i el diumenge 2 de juliol. La companyia, que ja està instal·lada amb tot el museu de caravanes i vehicles antics, farà un total de 12 funcions. L’espectacle, que es va veure a Saragossa el passat Nadal i a partir del desembre farà temporada a Barcelona, inclou números de primer nivell mundial que s’han vist o es veuran en prestigiosos circs i festivals europeus.

Una de les grans estrelles de l’espectacle és l’artista Val de Fun (Valeriy Serebryakov), un pallasso rus que a Cubelles presentarà tres entrades hilarants i molt còmiques. L’artista ha actuat en importants circs de Rússia i els Estats Units i als festivals internacionals de Circ de Montecarlo i de Pallassos de Cornellà. Els espectadors de Cubelles també podran veure el número d’icaris (acrobàcies) de les germanes Jillian i Kimberley Giribaldi Raluy abans que la parella viatgi a França per formar part del nou espectacle del prestigiós Cirque d’Hiver de París. Durant l’espectacle, presentat per Carlos Raluy, es podran veure molts altres números de circ: equilibrisme i contorsió (Quincy Azzario), cintes aèries (Loretta i Daniel), L’Home Fort (Artur Robin), acrobàcies mà a mà (Zoltan & Gergley), pallassos (Globó i Fancis Raluy ‘Bilin’), malabars (William Giribaldi) i Rosa Raluy (hula-hoops).

La companyia, que es mostra molt satisfeta de poder actuar a la població que va veure néixer el genial pallasso Charlie Rivel, també fa una crida als vilanovins que no van poder veure l’espectacle el passat mes de març. L’espectacle compta amb la participació de 20 artistes i inclou 12 números de circ i un renovat final que està sorprenent al públic per la seva emotivitat. El circ oferirà dues funcions els dissabtes i diumenges (18.00 i 20.30 hores) i una única funció els dimecres, dijous i divendres (20.00 hores). Després de la seva estada a Cubelles, és previst que la companyia comenci una gira per la Costa Daurada que el portarà a Torredembarra i Cambrils, entre d’altres municipis.

El circ es va crear l’any 1983 a partir d’una idea original que el director de la companyia, Carlos Raluy, va tenir l’any 1976. La companyia segueix fidel al projecte inicial que ara té continuïtat amb el Circ Històric Raluy.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 14-12-2025

Meritxell i Judit Neddermann. Concert de nadales

Vilanova i la Geltrú | 14-12-2025

Tumbalafusta DE LA RUTA 40, XAVIER BOBÉS I PAU MATAS

Vilanova i la Geltrú | 14-12-2025

Concert de Nadal, Planeta, Pau i Drets Humans

Vilafranca del Penedès | 14-12-2025

Elmer, l’elefant multicolor. Tutatis produccions

Vilanova i la Geltrú | 14-12-2025

Can Papiol per la Marató

Font-rubí | 14-12-2025

Els Encants de Font-rubí

Vilanova i la Geltrú | 14-12-2025

36a Mitja Marató Ciutat de Vilanova i la Geltrú

Sant Martí Sarroca | 14-12-2025

De Font-rubí a la Cova de Bolet

L'Arboç | 13-12-2025 fins 14-12-2025

Fira de Santa Llúcia 2025

Vilafranca del Penedès | 12-12-2025 fins 14-12-2025

Fam de llibertat. Vilafranca i El Penedès 1934-1939

El Vendrell | 12-12-2025 fins 31-01-2026

La ceramista Raquel Navarro presenta “Sinergies”

Cunit | 12-12-2025 fins 14-12-2025

Concert de Nadal Coral Laroc

El Vendrell | 12-12-2025 fins 14-12-2025

Fira de Nadal

Vilafranca del Penedès | 06-12-2025 fins 11-01-2026

Exposició de Pessebres

Santa Margarida i els Monjos | 05-12-2025 fins 28-12-2025

Corretions

Vilanova i la Geltrú | 04-12-2025 fins 31-01-2026

Visites inesperades

Vilafranca del Penedès | 22-11-2025 fins 02-01-2026

GLOPS Biennal d’Art Jove

Vilanova i la Geltrú | 27-09-2025 fins 30-12-2025

Els anys 70
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.